Saturday, September 8, 2007


از عواقب توسعه ي بانك ( شعبه ي مركز ) بدترين نوعش دامنگيرمون شد ... عوض شدن رئيس ِ بانك ! هميشه وقتي قراره تغييري به خصوص توي محيط كاري كه خوب مسلماً ارگونومي ِ جدي و تا حدي خشك بر اون غالبه ايجاد بشه تفكر غالب اوليه بر مثبت بودن اون تغييره . امروز من با اين ديد رفتم سر كار ! مسلماً اگه با يه رفتار حرفه اي و مدرن مواجه مي شدم واسم تعجب آور بود ، مثل همه ي مراكز چيزي نبود جز نسق گيري از بچه ها ! باورتون مي شه تا يك ساعت بعد از شروع ساعت كاري از 8 باجه اي كه هر روز داشتيم فقط 3-4 تاي اونا مشغول بودن ... بهانه ي رئيس جديد : آقايوني كه كت نپوشيدن برن خونه كتشونو بيارن ! حالا بماند فاصله ي خونه تا محل كارشونو !
همون جريان First Impression ! واقعاً مديريت اين كشور كجا مي خواد بره ! مي دونيد امروز چه جوري از من نسق گرفت : شما پول رو چه جوري مي شماريد ؟!!!!!! و بعد از اين كه من مثل هميشه پول رو افقي تا مي كردم از دستم قاپيد و عمودي اونو تا كرد و به قول خودش به روش " اصولي " شروع كرد پول شمردنو به من ياد دادن ! حالا تمام مسائل بانك يه طرف ، بعد از اين همه كار كردن دغدغه ي ايشون نحوه ي پول شمردن كارمند هاست !
امروز كه اومدم خونه توي نت يه مقاله پيدا كردم در مورد First Impression ! تصميم دارم اخراج رو به جون بخرم و دفعه ي بعد وقتي نحوه ي مديريت صحيح ِ ايشون غلغلكم داد تقديمشون كنم !
Sub Title هاي مقاله رو بدم نيومد بنويسم اينجا :

Making a Great First Impression
Be on Time
Be Yourself, Be at Ease
Present Yourself Appropriately
A Word about Individuality
Be Open and Confident
Be Positive
Be Courteous And Attentive

اينو خودم اضافه مي كنم :

Shut Your Mouth Most Of The Time Specially When You Act Like An Asshole

2 comments:

Anonymous said...

if you re sure he doesn t know any English it s so nice and brings a lot of great results!..but if he knows English I must say :you are a HERO!!!
Me myself dedicate a lot of these kind of (shut the fu..)kind of words to my fu...ing impressed banking system..and doesnt make any sense to him..but makes a lot of smiles on my face!..isn t it better?

Anonymous said...

احتمالا رئیس شما هم داره طبق یه اصول مدیریتی نوین عمل می‌کنه! یاد یه فیلم افتادم اما اسمش یادم نمیاد!!!