Wednesday, November 14, 2007



ديشب بالاخره فرصتي شد تا فيلم Motorcycle Diaries رو ببينم . جدا از بزرگ نمايي توي شخصيت چه گوارا ماجراجويي ِ " چه " و پروسه ي تبديل شدنش به يه انقلابي واسم جالب بود . نوستالژي ِ قهرمان پرستي و قهرمان بازي بدجوري آدمو قلقلك مي ده ، شايد اگه جرأتم بيشتر بود و كله شق تر بودم همين فردا وسايلمو جمع مي كردم ومي زدم به سفر ... جرأت تغيير دادن يه زندگي ِ روتين و تكراري رو ديگه كمتر مي شه پيدا كرد ... ستاره ي " چه " رو روي مچ دستم وقتي كه شناختمش تتو كردم نه اينكه موافق ايدئولوژي و عقايدش باشم ، فقط به خاطر جرأت تغيير ، تغيير روال شناخته شده ي زندگي . اين كلمه، آخر منو داغون مي كنه !
امروز 40-45 دقيقه ي « جذابيت پنهان بورژوازي » لوئيز بونوئل رو هم ديدم ، كه خوب اصلاً روال فيلم رو نفهميدم چي بود ، شايد به خاطر اينكه subtitle هارو نمي خوندم و سعي مي كردم فرانسشو بفهمم كه نه درست فرانسشو فهميدم نه فيلمو .
جناب آزمو هم خوب مارو به وسوسه انداخته ، فيلم هايي كه تو بلاگش ليست كرده بود و من نديده بودمشون يا حتي اسمشون رو نشنيده بودم ، يه هفته اس دارم تموم شهرو دنبالشون مي گردم .

3 comments:

Anonymous said...

من فیلم زیاد دانلود میکنم و میبینم از اینترنت با کیفیت خوب..اگر دوست داشتید اسماشون رو برام ای میل کنید من دانلود میکنم ..بعد برای شما میفرستم.این طوری هم من میبینم..هم می فرستم شما ببینید..

Anonymous said...

quester15000@yahoo.com

Anonymous said...

دونا سیمپوزیا، تا همین لحظه‌ای که من این متن رو تایپ می‌کنم، هیچ مدرک موثق و دلیل مستندی وجود نداره که فیلمهایی که ازموسیس لیست کرده، فیلمای جالبی باشن. هشدار می‌دم که با طناب اون آدم توی چاه نرین که شارلاتان و متظاهره